divendres, 22 de desembre del 2006

La nostra ruta

Vam arribar a Alajuela, vam veure el Poas i las Cataratas de la Paz, vam anar a la Fortuna en un autocar destartalat després de 5 hores de camí. Veiem les laves de l'Arenal i marxem a Monteverde amb furgoneta i barca. Passem 3 dies arribem a Liberia on ens aturem a llogar un cotxe i marxem al Pacífic: Playa Brasilito, Conchal (la millor), entre d'altres. Agafem el Jimmy i cap a Sámara (molt bé el lodge entre dos aguas, impressionant per 30 dolars la nit). Llarg camí fins a Montezuma i isla Tortuga. Agafem un ferry i arribem a Punta Arenas, d'allà ens dirigim a Quepos i el fabulós Parc Manuel Antonio. Passem 2 nits i després d'acomiadar-nos del Xavi i la Núria, marxem cap a San José per deixar el cotxe de lloguer i visitar Puerto Viejo de Talamanca (EL CARIB i unes platges verges increíbles). Des d'allà contractem un viatge al Tortuguero en taxi, autocar i bote. Realment impressionant!!!!
Sempre havia volgut anar a Costa Rica però mai m'havia imaginat que fos tan increíblement impactant. El verd és molt verd i encara queda molta vida. Veus animals a tot arreu, arbres, plantes, paisatges idílics i unes postes de sol impressionants. El mar és color turquesa i tot desprèn vida...Només de pensar-hi m'adono que deu ser un dels pocs racons del món que resten amb tanta vida.