dimarts, 28 d’agost del 2012

Darrers dies a Palma

El dia 20 vam decidir fer la ruta dels volcans començant al refugi del pilar i acabant a los Canarios. En total eren 20km, però no hi ha gaire desnivell. Els primers km son més durs, sobretot la pujada al pic de las Deseadas, però els 15 km del final és tot baixada. La ruta val la pena, passem pel pic Birigoyo, el cràter del Hoyo Negro, el volcà Sant Martín, entre d'altres. La major part del recorregut el paisatge és marcià, i els ultims kms ens endinsem als boscos de Fuencaliente. Quan arribem a Los Canarios ens fotem 2 cerveses per recuperar les forces i anem a esperar la guagua que ens porti a los Llanos, a on hem deixat el cotxe. El dia 21 ens passem el dia de compres per Santa Cruz. Aprofito per tornar a la platja de los Cancajos. A la tarda anem a passejar per los Llanos de Aridane i acabem les compres... Quan hem arribat a la casa Marianela ens havia preparat una sorpresa especial per acomiadar-nos. Des d'aquí li volem donar les gràcies i recomanem aquest allotjament a tots els que volgueu gaudir de la Palma en un entorn preciós i tranquil. El 22 s'acaba el viatge. Ha estat una experiència molt gratificant. És la nostra primera visita a les Canàries, però ens han dit que hem començat per la millor, d'aquí el seu nom "La isla bonita". No sé si és la més maca, però realment és una illa de contrastos i això sempre ens agrada perquè hem pogut gaudir dels seus paisatges marcians de lava, dels seus boscos que et fan dubtar si ets a la Palma o a Panamà, les seves cales a on és fàcil perdre's i no trobar ni un ànima, els seus fons marins plens de peixos de colors, les seves ciutats colonials....I una gent dolça i amable sempre disposada a ajudar. Simplement Genial!!!!!!!!!!