dimarts, 28 d’agost del 2012

El bosc encantat i una platja de Santo Domingo

Ens llevem amb ganes de fer una ruteta després del dia de relax. Ens decidim per anar al parc natural de la Zarza i fer la ruta que es diu el barranco del agua. També se la coneix pel nom de "Ruta por el bosque encantado" i no em sorprèn. Només vam trobar un grup de persones pel camí, tot desèrtic i sí, encantat perquè el lloc tenia quelcom de bruixes i nans. El bosc estava ple de lianes, heura, falgueres gegants, molsa, ponts...Semblava un conte, realment bonica i només 4 hores. Vam arribar, però, una miqueta cansats...Hi havia algunes pujades fortes i feia molta calor...Pel camí vam veure molts dragos, uns arbres molt típics de l'illa i que són preciosos. A la tarda vam anar cap a Garafia, a investigar barrancs i platges i després de molts intents vaig trobar el meu lloc preferit a la Palma, una piscina natural, transparent, buida de gent i plena de peixets de colooooooooors. Em vaig posar les ulleres i no vaig sortir de l'aigua en tota l'estona. M'hagués passat la vida allà. El meu paradís de l'illa de la Palma eren unes roques a Santo Domingo. Mireu, mireu!!!