dijous, 28 d’agost del 2008

21 d'agost d'Antwerpen a Normandia

Deixem la Belgie i ens dirigim a França. Primera parada Rouen, una ciutat amb una catedral molt maca on parem a dinar. L'Àlex es demana una andouillete i no li agrada gens...és com una botifarra de tripes de porc. Seguim la nostra ruta, passem per Honfleur, Bezeville, per uns camins guapíssims, de carreteres de corves i turons verds...Molt maco!!! Truquem al Mathias perquè ens digui un poble on poder veure el desembarcament de Normandia. Ens dirigim a Ouistreham, que és un poble costaner del canal de la Mancha, poble de pescadors i de museus. Aquell poble va ser el cor de la batalla en el desembarcament de Normandia. Visitem  la part de terrassa del museu (perquè estan a punt de tancar) i veiem vehicles de guerra (l'Àlex s'hi regala tirant fotos). Parem a la platja a recollir una petxina, és maco veure com es pon el sol al mar, hi han uns colors guapíssims. Per la nit anem a sopar a Caen, veiem el castell i la bonica catedral. Al mateix castell vam trobar el museu on hi havia una exposició de Giacometti, a la Viole li hagués encantat...sopem a un kebab (beneïts siguin) i anem cap al camping, des pommiers, a Ouistreham, el més brut dels càmpings que hem trobat i en el que hi havia una dona histèrica que li cridava al fill "Adodó!!!" A les 2h del matí continuava cridant, una nit mogudeta...