dijous, 28 d’agost del 2008

22 d'Agost Mont saint michel i la Bretagne

Seguim la ruta cap al Mont Saint Michel i quan el veiem per primer cop, de lluny, s'alça preciós, imponent, ens anem apropant i en arribar ens fiquem al pàrking que val 4 € tot el dia.
quan entrem ens quedem impressionats perquè allà dintre tot i ser molt maco, ho han atiborrat de restaurants, hotels, botigues de souvenirs i molta molta gent...això fa que perdi una mica del seu encant, però bé, amb una mica d'imaginació, mirant l'horitzó, les onades de la mar i el cel ple de gavines, et podies fer una idea del que va ser i del que és.
Al migdia passem de dinar allà i ens dirigim a Saint Malo, ja a la Bretagne française. En baixar del cotxe veiem un menú a 9 € i dinem paté, magret d'ànec i formatges de postre (típic, típic). La ciutat de saint malo és preciosa, és una ciutat fortificada de corsaris i pirates, allà passegem, ens mengem un super gelat (l'Àlex de lavanda!!!), veiem la platja super neta i jo em vull banyar, porto masses dies sense platja i això si que no ho podria aguantar. però no em puc banyar perquè fa fred, així que em pujo els pantalons, i a ficar els peus, l'Àlex feia país...Al vespre tornem al mont saint Michel i busquem una de les moltes habitacions a bon preu que lloguen en aquella zona. Trobem una granja que lloga 5 habitacions i agafem una doble per 45 € amb esmorzar.
Visitem un cementiri alemany de la zona i sortim espantats perquè allà hi havia molts soldats de 20 i 25 anys i molts no tenien nom, només deia "soldat alemany".
Per sopar, hem comprat formatges i ens aturem en una de les 1000 zones de pic-nic i sopem amb les millors vistes del món... Impressionant!!!