dimecres, 29 d’agost del 2007

De Dorgali a Palau





Ens dirigim a la Costa Esmeralda, una mica tristos perquè a causa del mal temps no hem pogut visitar Cala Luna i la Grotta del Bue Marino, però hem de continuar la nostra ruta cap a Palau. Pel camí ens aturem a Cala Volpe (no tinc paraules) peixos de colors, aigua transparent i una cala per nosaltres sols, ja que feia mal temps i la gent estava amagada, je, je...la felicitat!!
Continuem fins a Palau i acampem al camping Acapulco, per cert, maquíssim al costat del mar i on hi havia una platja fabulosa de roques erosionades que havien agafat unes formes ben curioses. En aquella platja em vaig fer amiga d'una estrella de mar i vaig veure coralls vermells i molts peixos. A l'endemà vam visitar el Capo d'Orso (roca que amb l'erosió s'ha convertit en un os) i vam agafar un ferry cap a la illa de la Maddalena, des d'allà i creuant un pont arribem a l'illa de Caprera, que està protegida com a parc natural i on trobem, una altra vegada aigües transparents. Allà anem a platja Haití, molt maca però on per arribar cal patejar 45 minuts per roques i camins de cabra (val la pena).
Personalment, aquesta és la part que més m'ha agradat de Sardenya, ja que tot i ser turística està neta i molt ben cuidada. Un 10 a totes les platges que vam veure.