dissabte, 4 d’agost del 2007

Un juliol força aprofitat...




A veure si m'explico, no vull dir que tantes vacances avorreixin, no és això pels qui es puguin sentir ofesos, però es que tenir tant temps lliure a vegades pot ser complicat...Passem moltes hores pensant en què ocupem el mes de juliol, cinema, platja, passeig pel centre, paradeta a la soler...però arriba un moment que ja en tens prou i penses on me'n vaig abans d'anar-me'n?
Doncs una sortida molt recomanable ha estat fer la ruta del carrilet Olot Girona en bici seguint l'antiga via de tren. Són 60 Km, però no ens enganyem, gairebé tot és baixada, i molt maca!!!
La següent sortideta va ser a la Costa Brava, passant pel Cap de Creus ( a la segona foto), Llançà, Port de la Selva i Cadaqués, on vam visitar la barraqueta del senyor Dalí i la seva musa... i no és enveja, però jo crec que amb aquesta casa i aquestes vistes m'inspiro fins i tot jo !!!