dimecres, 29 d’agost del 2007

La darrera etapa

Hem passat 2 dies fantàstics a Palau i ens dirigim a l'Alguer amb molta calma, passant per Santa Teresa Gallura a fer un banyet al Capo Testa ( aigua transparent on trobo la primera medusa de les vacances que per sort no em pica), passem per la Costa Paradiso i ens aturem a Castelsardo a dinar, és un poble molt graciós coronat per un castell molt maco, per variar dinem pasta i musclos i ens dirigim a Stintino (platja de la Pelosa), una de les més transparents que hem vist i on banyar-se és tot un plaer. Ja de tarda ens dirigim a l'Alguer on decidim dormir en una caravana perquè ja no tenim forces per tornar a muntar la tenda. A l'Alguer passejem pels carrers retulats en català i sobretot menjem gelats (recomanem el de síndria, allà en diuen anguria). Al matí anem a visitar la Grotta di Nettuno passant en vaixell pel Capo Caccia, són unes formacions impressionants que val la pena veure, per la tarda ens dediquem a fer unes compres i ens dirigim a l'aeroport on tornem el cotxe i tornem cap a casa!!