diumenge, 2 de novembre del 2008

10 d'Agost Arribem a Munich

Arribem a Munich i busquem un hotel però la cosa està caríssima, després de molt buscar, trobem un càmping que té el nom de la ciutat i està prou bé. A la nit ens escapem i agafem un bus des del càmping, al bus no sabem com pagar, semblem de poble però tot està en alemany i no accepta billets d'euro. Després hem d'agafar un tren, mirem la màquina, no ens aclarim i jo no vull pagar de més, proposo colar-nos, l'àlex no vol, comprem un dels bonos sense saber que era aquest, però pugem al tren sense validar-ho i ens paren dos seguretes molt alemanys i ens expliquen en anglès que havíem de picar-los. Ens fem els suecs i fem veure que no entenem anglès. Ens diuen que el piquem a la sortida però ens indiquen la parada que anem buscant. Fora del tren trobem un grup de catalans que ja marxen de la ciutat i ens recomanen una taverna que es diu hofbrauhaus. Els fem cas i l'encertem, és una passada, crec que és de visita obligada pels turistes, bareto enorme on serveixen litres i litres de cervesa amb cambreres típiques alemanyes i una banda de músics que toquen i beuen cervesa...Passem la nit a Munchen.