diumenge, 2 de novembre del 2008

18 d'Agost d'Holanda a Bèlgica


Deixem el país dels molins enrera i entrem a la frontera belga cap allà a les 12'00h, després de passar per la única frontera amb control policial, ja se sap que a Holanda hi ha moviment de drogues, bé, per sort passen de nosaltres i passem al país veí sense incidències.
Ens dirigim a Boom (ciutat petita on viu la meva àvia i el meu tiet) i busquem el seu apartament, que trobem fàcilment gràcies al GPS (àlies Loli). Quan arribem a les 12'30h ja han dinat (no sé si ho fan així o només és la meva família que dina a l'hora d'esmorzar). Passem una estoneta xerrant i cap a les 15h anem amb el meu tiet a dinar a una "friture", que és com un xiringuito on venen patates fregides, frankfurts fregits i de tot el que vulguis, però fregit. Dinem uns pinxos amb patates i salsa de curry i tot seguit anem a fer la nostra primera cervesa belga (boníssima). Per la tarda ens dediquem a buscar un lloc per dormir, no trobem càmping i ens instal.lem a l'hotel Levaca Inn a Willebroek, on hi ha un camp d'extermini que no visitem perquè ja hem quedat saturats a Dachau. L'hotel està ple d'empresaris i pijos, per sort només hi passarem una nit perquè la nit ens costa 98€. Fem tarda familiar a Boom i després  anem a Antwerpen a visitar la meva cosina i la seva filla. A la nit tornem a l'hotel i aprofitem els euros omplint la banyera enorme i fent un bany d'aquells que feia temps que no feiem...