diumenge, 2 de novembre del 2008

14 d'Agost La Ruta dels molins a la Selva Negra (Alemanya)

Ens llevem aviat, fem una dutxa a l'hotel i esmorzem com els reis, croissants amb mermelada i dos caputxinos boníssims. Hem d'agafar energies per la ruta, que són 12 Km... Comencem la ruta a un poble anomenat Ottenhöfen, allà preguntem a l'oficina de turisme i només hem de seguir les indicacions que diuen Mühlenweg (camí dels molins). Des del començament la ruta és maquíssima, plena de prats verds en combinació amb  el paisatge espès de la selva Negra. Per la ruta trobem 9 molins de gra restaurats i un munt de destileries on trobaves licors en una fresquera i tu mateix te'n feies responsable de servir-te'ls i pagar-los (evidentment vam ser legals en un entorn així), el licor més famós, el de cirera. El camí espectacular, trobàvem pomers per tot arreu, camps de vinya i uns paratges idílics. Una passada! Vam trigar 4'30h  però vam fer una parada per dinar en un bar amb molt d'encant que trobes a meitat de ruta. En arribar al poble vam agafar el cotxe per tornar al càmping dels llacs, fent només una parada per prendre una birra.

Jovi ha dit...

Let your blog readers find you easily.
And let your blog be popular anywhere soon.