divendres, 5 de novembre del 2010

Voltant per l'illa de peljesac

Quedem fascinats amb aquesta península, enamorats del tot!!! Amb uns acantilats impressionants i unes aigües d'infart. El millor de tot, és que no és gaire turística i gaudim que cadascun dels pobles on anem parant..http://www.find-croatia.com/peljesac/images/peljesac-map.jpg
Passem per Trstenik, un poble preciós amb una platja encara millor, anem a Slunj a on visitem el poble i comprem un mapa de croàcia. De camí a Loviste, passem per Viganj, un poble de surferos molt xulo. A Loviste dinem uns calamars a la planxa espectaculars i descobrim que estem dinant en una sobe a on tenen habitacions i hamaques en una caleta. Fem bon rotllo amb el cambrer i acaba convidant-nos a un xupito i ens ofereix un brindis per la independència de Catalunya, jejejejeje, és el que té viatjar amb l'Àlex!!!! Ens convida a estirar-nos a les seves hamaques, l'Àlex es fa una migdiada a la ombra i jo em col.loco les ulleres i bucejo fins arribar a semblar una pansa de califòrnia...Em passo 2 hores a l'aigua meravellada amb el seu fons super profund...De tornada, passem per platja Divna, que és divina divina, però massa famosa i pel que estem acostumats a la península, massa plena!!!
A Podobuce ens espera un altre sopar de somni, a la petita terrassa de l'únic bar de la cala. Després de sopar busquem un parell de copes de vi i ens anem a xerrar a la sorra de la platja. Hi ha un guiri que ens fa molta gràcia, cada dia a les 22h fa l'últim bany del dia amb la platja només per a ell. Després s'aixeca a les 6h o les 7h i fa el primer del matí. Aquest si que sap aprofitar el que té!!!!
Jo m'animo i faig també un bany nocturn...Aixxxxxxx, aquestes coses es trobaran a faltar durant l'any!!!!!!!