diumenge, 30 de març del 2008

PARIS



M'agrada Paris i m'agrada França en general. M'agrada la gent, la cultura, la llengua, la gastronomia.. Ja havia estat a Paris, però només 1 dia i va ser visita rapidíssima. Ara hem pogut estar 3 dies i he gaudit molt. França, és un país preciós (i ho dic des de la ignorància perquè hi ha una gran part que no he visitat) però m'ho he proposat pels pròxims anys, crec que és un paísproper i veí que val la pena visitar.
El fotògraf del grup, l'Àlex, vol triar 4 fotos de les 400 que ha fet.
Una que s'anomenaria autoretrat. La foto està tirada al Palais Royal i és de les poques fotos on surt ell reflexat a les boles, je, je..
Una alegoria al viatge, les vies del tren vistes des del metro. Una bona foto.
Cal dir, que tots hem col.laborat moltíssim en aquest viatge.
Àlex: fotògraf, com ja he dit
Fernan: home dels mapes i plànols i chef del grup (que ens preparava uns sopars que era massa
Viole: entesa en mobiliari antic, era com una guia amb potes a Versailles, entre altres moltes coses.
Mar: Jo em vaig dedicar a preparar la ruta per Paris, va ser molt pràctic anar amb els enllaços de metro preparats, una idea més o menys clara del que vols veure i alguns consells pràctics que havia trobat.
Ha estat sens dubte un gran viatge.